نظرسنجی سایت

دنبال پاورپوینت درسی کدام پایه تحصیلی هستید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1024
  • بازدید دیروز : 835
  • بازدید کل : 1733444

پیوند ها

تحقیق نظام جبران خدمات کل


تحقیق نظام جبران خدمات کل

عنوان: تحقیق نظام جبران خدمات کل

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 29

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

تعاریف نظام جبران خدمات کل

جبران خدمات به هر نوع پاداشی اطلاق می شود که افراد به نشانه سپاس برای ادای وظایف سازمان دریافت می کنند. در نگرش جدید به مدیریت منابع انسانی جبران خدمات کارکنان تنها از طریق پرداخت حقوق ودستمزد مزایای پولی صورت نمی پذیرد، بلکه میزان کیفیت زندگی کاری[1]که شامل مزایای غیر مستقیم مالی ومزایای غیر مالی است مورد توجه قرار می گیرد (ماندی و نو415:1987).[2]

مؤسسه ی جهان کار[3] (2012)، تعریفی نسبتا گسترده از جبران خدمات کل ارائه داده است .بدین مضمون که جبران خدمات کل "همه ی ابزارهای در دسترس کار فرماست که از آنها برای جذب، حفظ، ترغیب وراضی کردن کارمندان استفاده می شود (ورلد ات ورک،2012: 5).

بخش منابع انسانی دانشگاه فنی ویرجینیا[4](2013) در صفحه ای از پایگاه اینترنتی دانشگاه به تشریح نظام جبران خدمات کل طراحی شده برای کارکنان دانشگاه می پردازد و در پاسخ به این سوال که "جبران خدمات کل چیست؟" عنوان می کند که؛ اغلب ما زمانی که اصطلاح "جبران خدمات" را می شنویم، فکرمان به سمت پولی که در فیش های حقوقی مان درج شده است و دریافت می کنیم می رود. با این وجود "جبران خدمات کل" چیزی فراتر از حقوق و دستمزد است، و آن بسته کامل پرداخت به کارکنان می باشد. در دانشگاه فنی ویرجینیا، این شامل همه اشکال پولی، مزایا، خدمات، و سایر مواردی که ما دراختیار کارکنان دانشگاه قرار می دهیم می باشد. جبران خدمات کل می تواند به عنوان همه منابع دردسترس کارکنان تعریف شود که کارفرما از آن برای جذب، انگیزش و حفظ کارکنان استفاده می کند (پایگاه اینترنتی: دانشگاه فنی ویرجینیا،2013)[5]. ماندی[6] در کتاب مدیریت منابع انسانی خود اشاره می کند که این نکته حائز اهمیت است که به اصطلاحاتی که برای جبران خدمات به کار برده می شود توجه کنیم زیرا در بیشتر مواقع آن تنها در برگیرنده ی پرداخت های مالی است. جبران خدمات کل یا جبران خدمات در بر گیرنده ی کل پاداش هایی است که ازای انجام کار برای کارمند مهیا شده است( ماندی،277:2008).

[1]Quality of working life

[2]Mondy & Noe

[3]WorldatWork

[4]Virginia Tech

[5]http://www.hr.vt.edu/compensation/total_compensation/index.html

[6]Mondy


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 228

برچسب های مهم

پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما