پیوند ها
مقدمه
وقتی در یک شرکت و یا موسسه برای تولید یک محصول و یا سرویس جدید ، نظرات و پیشنهادات مختلفی ارائه می شود ، که هریک از افراد آن شرکت معمولا این پیشنهادات را با توجه به تولید کنونی و دیدی که از شرکت خود دارند ارائه می دهند، اما نکته مهم این است که آیا شنیدن آن نظر ها و پیشنهادها با تقاضای مشتری و افراد ذی نفع منطبق است ؟ در این حالت باید بخش های تحقیق و توسعه مطمئن شوند که صدای مشتری را شنیده اند. درک این خواسته های ناگفته نکته بسیار مهم و اساسی در تولید یک محصول جدید است.
تعریف
هوشمندی کسب و کار به اکتساب،تفسیر، مقایسه، ارزیابی و بهره برداری از اطلاعات مرتبط با کسب و کار گفته می شود. هدف اصلی یک سیستم هوش تجاری پشتیبانی از تصمیم درست است.
مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان
برچسب های مهم