نظرسنجی سایت

دنبال پاورپوینت درسی کدام پایه تحصیلی هستید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1224
  • بازدید دیروز : 1279
  • بازدید کل : 1722641

پیوند ها

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی


مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

عنوان: مبانی برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 44

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

 

قسمتی از متن:

مديريت استراتژيك منابع انساني

ما از مديريت استراتژيك منابع انساني چنين استنباط مي‌كنيم كه مديريت يك روش مبتني بر شايستگي است كه مدير از آن زاويه به كاركنان نگاه مي‌كند و بر توسعه منابع انساني تاكيد مي‌نمايد يعني مناسبي با دوام، غير قابل معامله و چيزي كه نمي‌توان نسخه كامل يا دومي از آن تهيه كرد. رمز مزيت رقابتي با ثبات يا پايدار توسعه دادن منابعي با اين ويژگي‌هاست (بارني، 1991). به ويژه بدان سبب كه افراد يا انسان‌ها در محمل‌هاي شايسته اصلي سازمان هستند (پراهالد و همل، 1990).

در سازمان، مديريت استراتژيك منابع انساني، به عنوان روشي در فرآيند مديريت افراد، نمي‌تواند با استراتژي منابع انساني ربط نداشته باشد. در واقع، فرايند تدوين و اجراي استراتژي منابع انساني به منظور مرتبط ساختن سياست‌ها و روش‌هاي منابع انساني با هدف‌هاي استراتژيك و هدفهاي سازمان (تراس و گراتان، 1994).

ركن اصلي مديريت استراتژيك منابع انساني را تشكيل مي‌دهند.

بنابراين، اگر مديريت استراتژيك منابع انساني فرايندي است كه سازمان مي‌خواهد بدان وسيله بين سرمايه انساني، اجتماعي و هوشي اعضا با نيازهاي استراتژيك سازمان ارتباط برقرار كند. در آن صورت استراتژي منابع انساني كه جزيي يا بخشي از سازمان است نقشه راه‌هايي مي‌شود كه رهبران سازماني براي حفظ اين رابطه از آن استفاده مي‌كنند، و استراتژي منابع انساني، جاده يا راهي است كه طي شده است (بامبرگر و مشولم، 1389).


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 237

برچسب های مهم

پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما